در این مقاله که توسط وکیل اداره کار تنظیم و نوشته شده است، میخواهیم راجب دعاوی اداره کار صحبت کنیم. قوانین اداره کار چیست و بهترین وکیل اداره کار چه کسی است و چگونه از مشاوره اداره کار استفاده نماییم. تا پایان مقاله همراه ما باشید و جهت داشتن سوال می توانید از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.

وکیل اداره کار کیست؟

وکیل اداره کار شخصی است که توانایی و اطلاعات کافی درباره قوانین اداره کار، بیمه و تمامی بخش نامه ها دارد و به تمامی شعب اداره کار دسترسی و آشنایی دارد. شما می توانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را بگیرید یا از وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.
وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر در صورتی که حق با آنها باشد را بگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل نماید. اگر شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره اداری ما استفاده کنید و یا به صورت قسطی گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

بهترین وکیل اداره کار در تهران

اگر شما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده است و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک یارامشاور می تواند بهترین انتخاب شما باشد، زیرا دارای صدها نمونه رای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات هستند و به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.

گروه یارا مشاور با چندین وکیل اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آنها می توانید حق خود را بگیرید که آنها می توانند : عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.

وکیل متخصص اداره کار کیست؟

حال بلعکس موضوعی که در بالا مطرح کردیم، اگر شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل متخصص اداره کار هستید که تمامی نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

برخی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت است و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ هستند و هنگامی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش وکیل اداره کار صحبت می کردیم.

قرارداد کار چیست؟

قرارداد نوشته شده بین کارگر و کارفرما می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد که تمامی نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.

شعب مربوط به اداره کار

  1. قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد که تمامی نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.
  2. حل اختلاف : پس از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد که رای صادر شده اعتراض کند که این کار نیازمند این است که به نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و اگر اولین بار هست بهتر است از یک مشاور یا وکیل اداره کار کمک بگیرید.

نکته کلیدی : مشاور قانون کار یا وکیل اداره کار با توجه به سابقه و پرونده ای که داشته است دارای قدرت بیان بالای است که در جلسه رسیدگی کمک بسیار زیادی به پیشرفت کار شما دارد.

چرا وکیل اداره کار گروه یارامشاور

  • امکان مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل متخصص اداره کار
  • دارای حق الوکاله پایین و حرفه بالا
  • بررسی پرونده شما توسط وکیل اداره کار با سابقه
  • توانایی تنظیم قرارداد کار
  • پشتیبانی تلفنی و مطلع ساختن شما از مراحل پرونده
  • نوشتن لایحه توسط وکیل متخصص اداره کار

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در برخی شرکتها و ارگان ها باب شده است که با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نمی کنند. این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار است که کارگر با رفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن، کارفرما جریمه می شود. پس بهتر است قرارداد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل پیش نیاید.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند که یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد. سنوات به این صورت محاسبه می شود که شما تعداد روزهای کار خود را ضرب در 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

وکیل اداره کار و امور اجتماعی تهران

امور تامین اجتماعی نیز یکی از بخش های زیر مجموعه اداره کار است که در بعضی از موارد مربوط به وکیل دیوان عدالت اداری می شود که اگر میخواهید از خود سازمان شکایت کنید باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید و یا اگر میخواهید بیمه بیکاری بگیرید یا از کارفرما شکایت کنید اداره کار برای شما انجام می دهد.

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

اگر شما برای انجام کارهای اداری مانند بیمه، سنوات، حقوق و یا کارهای دیگر یک وکیل بگیرید بهتر است با وکیل مشورت کنید که سابقه بالا در انجام این کارها را دارند. به این دلیل که باید تمامی قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان که یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام بدهد.

چرا باید با یک وکیل اداره کار صحبت کنیم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید.
  2. وکیل اداره کار دارای تجربه چندین ساله است که می تواند تمامی سوالات شما را پاسخ بدهند.
  3. با توجه به تعداد پرونده هایی که داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. تنظیم قرارداد برای شرکت ها

بهترین وکیل اداره کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در بالا گفتیم یک وکیل اداره کار باید بتواند براحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزkد و بتواند براحتی هر دادخواستی را بنویسد. یک وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان فراهم می کند که در قراردادها هیچ جای شبهه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن پیش نیاید.

اگر به دنبال وکیل وزارت کار در کرج یا تهران هستید سایت خوبی را انتخاب نموده اید ،گروه یارامشاور به عنوان یک موسسه اداری مجاز فعالیت وکالت را در استان های البرز و تهران را انجام می دهد. اگر به عنوان کارگر و یا کارفرما در شهر کرج یا تهران به دنبال وکیل خوب و باتجربه هستید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین وکیل های متخصص وزارت کار را پیدا کنید.

وکیل وزارت کار در تهران

پیدا کردن وکیل وزارت کار در تهران برای حل کردن پرونده های اداره کار، کار دشواری است زیرا افراد و وکلای باتجربه کمی وجود دارند و آن ها هم معمولا وقتشان پر است. به همین دلیل پیدا کردن وکیل وزارت کار با تجربه در تهران کار آسوده ای نخواهد بود.

از این رو سایت های معتبر حقوقی که هر کدام متشکل از بهترین وکلای کشور می باشند، طوری برنامه ریزی می کنند که بتوانند پرونده های زیادی را در دست بگیرند و با مشاوره های حقوقی وکلای با تجربه، پرونده های وزارت کار را به خوبی حل می کنند. اگر وکیل با تجربه پیدا نکردید می توانید با شماره های ما را در قسمت تماس با ما پیدا کرده و با شماره گیری و تماس بهترین مشاوره را از وکلای با تجربه ما دریافت کنید و درصورت نیاز یکی از بهترین وکلا را برای حل پرونده اداره کار شما پیشنهاد نموده و مسئول حل آن خواهیم نمود.

وکیل اداره کار

وکیل وزارت کار در کرج

اگر به دنبال وکیل اداره کار در کرج هستید می توانید از وکلای یارامشاور استفاده کنید. وکلای ما در انواع تخصص های موجود تجربه و سابقه دارند و پرونده های زیادی را برای کارگر و کارفرما حل نموده اند. تضمین خوبی برای پیگیری و تلاش برای پیروزی شما در دادگاه خواهد داشت. وکیل های زیادی در استان البرز با تخصص وزارت کار داریم که در هر منطقه از استان نیاز داشته باشید می توانید با آن ها قرارداد وکالت تنظیم نمایید. وکلای ما دعوی میان کارگر و کارفرما را به خوبی می شناسند. حقوق هر کدام را نسبت به قرارداد وزارت کار می شناسند و می توانند به راحتی در حل کردن اینگونه پرونده ها کمک کننده باشند.

پرونده های دعوی وزارت کار

این دعوا بین کارگر و کارفرما به وجود می آید که مشکلات متنوعی را شامل می شود. اگر در قراردادی که بین کارگر و صاحبکار بسته می شود، قوانین وزارت کار نادیده گرفته شود، کارگر می تواند نسبت به ان شکایتی تنظیم کند و به وسیله دادخواستی که توسط وکیل اداره کار نوشته می شود، جهت احقاق حقوق به دادگاه مراجعه نماید.

گروه یارا مشاور در تمام مراحل دادرسی همراه کارفرما و یا کارگر خواهد بود و پیشنهادهای ویژه وکالتی خود را در روند پرونده اعمال می کند. یارامشاور بهترین وکیل اداره کار در تهران را در اختیار دارد. برای اطلاع از هزینه وکیل اداره کار و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

وکیل وزارت کار برای کارفرما

اگر شما کارفرما هستید و در شهر کرج مشغول فعالیت می باشد، بهتر است قبل از نوشتن قرارداد استخدام با یک وکیل اداره کار خبره مشورت نمایید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری نمایید. اگر به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید ممکن است در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی که نوشتید نتوانید کاری انجام دهید. سعی کنید وکیل باتجربه و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی که می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان که صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را
اتخاب کنید.

همچنین اگر در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه ممکن است بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای گروه یارا مشاور استفاده کنید تا حد ضررشما را مشخص کند و اگر می تواند باعث کاهش خسارات وارده به شما شود.

وکیل وزارت کار برای کارگر

اگر به عنوان کارگر استخدام شده اید و حقوق شما پایمال شده است ، باید با تنظیم دادخواست محکم و قوی به دادگاه از کارفرما شکایت نمایید تا به حق و حقوق خود برسید. برای اینکار بهترین راه گرفتن وکیل حرفه ای و باتجربه می باشد ، زیرا کارفرما ها معمولا وکیل های حرفه ای استخدام می کنند که در این مواقع به مشکل نخورند.

آیا وکیل اداره کار در زمینه بیمه فعالیت می کند؟

اگر شما می خواهید در زمینه بیمه نکردن کارفرما از او شکایت کنید، وکیل اداره کار می تواند اینکار را برای شما انجام دهد ، و اگر میخواهید بیمه بیکاری بگیرید، می توانید وقت با مشاوره این کار را خودتان انجام دهید. شما می توانید برای خوندن مقاله در این زمینه به مقاله وکیل بیمه ما مراجعه کنید.

هزینه وکیل اداره کار چقدر است؟

اگر شما میخواهید برای کار خود و گرفتن حق و حقوق وکیل بگیرید و میخواهید بدانید که هزینه وکیل اداره کار چقدر است می توانید با وکیل اداره کار ما تماس بگیرید. زیرا هزینه وکیل اداره کار بستگی به نوع کار و مدت زمانی است که قرار است برای پرونده شما فقط گذاشت. بهترین کار برای گرفتن قیمت تماس با گروه یارا مشاور است.

جهت مشاوره اداره کار با بهترین وکلای اداره کار در تهران و ایران می توانید باشماره های موجود در سایت تماس گرفته و موضوع خود را بیان کنید تا وکلای مجرب پاسخگو شما عزیزان باشند. همچنین می توانید جهت مشاوره از وکیل آنلاین یا از قابلیت وکیل آنلاین چت رایگان استفاده نمایید.

برای شکایت از کارفرما جهت مطالبه بدهی های خود چیکار باید کنیم؟

شما باید به شعب تشخیص در شهرستان خود مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت نمایید.

آیا با وکیل اداره کار می شود بیمه را گرفت؟

بله. هر کارفرمایی باید کارگر خود را بیمه کند و این جزو قوانین اداره کار است و اگر نشودشما می توانید شکایت
کنید.

آیا با شکایت از کارفرما سنوات را می شود گرفت؟

شما با ارائه یک دادخواست خوب می توانید سنوات خود را مطالبه کنید. وکیل اداره کار شخصی است که با تمام قوانین و مقررات اداره کار آشنا است و می‌تواند حقوق کارگران و کارفرمایان و حتی بیمه و بخشنامه‌ها را ایفا کند و هنگامی که بین کارگر و کارفرما براساس قرارداد مشکلی پیش آمد، وکیل می‌تواند خدمات خود را به افراد با هزینه‌ی مناسبی ارائه کند.امروزه موسسات اداری زیادی در سراسر کشور وجود دارند که کادر مجرب و با تجربه
خود را دراختیار شما قرار می دهند که موسسه ما نیز یکی از برترین ها در این زمینه است و سابقه درخشانی دارد.

عوامل شکایت از کارفرما

در ابتدا شما باید با اصطلاح کارفرما آشنا شوید تا بتوانید به خوبی حق خود را از این افراد بگیرید.کارفرما شخصی حقیقی یا اداری است که کارگر برای این فرد کار می‌کند و بر اساس قراردادی که بین این دو فرد بسته شده نسبت به یکدیگر مسئولیتی دارند. عوامل مختلفی باعث می‌شود تا کارگران از کارفرمایان شکایت کنند که در زیر به چند نمونه از این  موارد می پردازیم:

شکایت از کارفرما بابت سنوات: اگر کارفرما حقوق، مزایا و سنوات کارگر را پرداخت نکن و اگر از انجام این کار سرباز بزند، قابل پیگیری می باشد. توافقات کارگر و کارفرما معمولا در ابتدای همکاری مشخص است و در قرارداد قید شده است، اگر هر کدام از طرفین به تعهدات خود عمل نکنند ، طرف مقابل این حق را دارد که با شکایت حق خود را مطالبه نماید.

بیمه یکی از اصلی ترین بخش مسئولیت کارفرما در قبال کارگران می باشد که اگر کارفرما، کارگران خود را بیمه نکند باید جریمه پرداخت کند. همانطور که کارگران بدون قرارداد می‌توانند از کارفرما شکایت کنند، افرادی که به صورت پیمانکاری نیز مشغول به کار هستند می‌توانند شکایت کنند. اگر کارفرما، کارگر را به صورت غیرقانونی اخراج کند، امکان پیگیری از طریق دادگاه ممکن است.

هزینه یک وکیل اداره کار چقدر است؟

برای ای سوال نمی توان هزینه مشخصی بیان کرد، زیرا حق الوکاله هر وکیل بسته به نوع پرونده و همچنین میزان سابقه وی دارد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت، با مشاوران ما تماس بگیرید.

وکیل اداره کار

چرا باید از وکلای اداره کار شمیرانات بهره ببریم؟

امروزه وکلای زیادی در زمینه اداره کار در مناطق و شهرهای مختلفی مشغول به کار هستند، ولی بهتر است شما از وکلای اداره کار شمیرانات استفاده کنید، شاید برای شما سوال باشد که چه امتیازی در این منطقه وجود دارد که وکلای دیگر ندارند: اول اینکه شما می توانید از مشاوران اداره کار بهره مند شوید و سوالات خود را بپرسید.دوم اینکه امروزه حق الوکاله وکلا بسیار زیاد شده که شاید بسیاری از کارگران به دلیل دستمزد کم نتوانند استفاده کنند و از حق خود بگذرند، ولی حق الوکاله وکلای این موسسه قیمت منصفانه ای دارند و بسیار حرفه ای هستند.

پرونده شما به صورت مستمر توسط این وکلا تحت نظر قرار می‌گیرد و شما به صورت تلفنی و هر لحظه می توانید با این افراد در ارتباط باشید. طبق قانون مدنی، وکالت عقدی است که به موجب آن شخصی، دیگری را درانجام امری نایب خودقرار می‌دهد. وکالت عقدی است جایز یعنی وکیل یا موکل هر زمان که مایل باشند می‌توانند عقد رافسخ کرده و به رابطه‌ی وکالت پایان دهند. پس مطابق آنچه در بالا گفته شد وکیل کار شخصی است که از طرف دیگری برای انجام امور مربوط به رابطه ی کارگر با کارفرما نایب می شود. برای آگاهی از حقوق خود درزمینه‌ی قوانین اداره‌ی کاربا وکلای یارا مشاور درارتباط باشید.

وکیل اداره کار علاوه بر دارا بودن پروانه ی وکالت می بایست احاطه ی کامل بر قوانین کار داشته و همچنین آشنایی کامل با شعبه‌های اداره کار داشته باشد و نیز قادر به تنظیم تخصصی شکایت باشد به طوری که تمامی مطالبات موکل خود را در درخواست تقدیمی به مرجع صالح مورد توجه قرار دهد.

وکیل اداره کار و شکایت از کارگران متخلف معمولا در ابتدای شروع همکاری بین کارگر و کارفرما قراردادی مبنی بر نحوه ی چگونگی همکاری منعقد می شود و گاهی نیزاین توافق به صورت شفاهی صورت می گیرد. از آن‌جا که مطابق قانون کار حقوق ویژه ای برای کارگر در نظر گرفته شده گاها پیش می آید که اثبات تخلف کارگر آن هم در توافق های شفاهی برای کارفرما دشوار می شود.

در همین زمان است که وجود یک وکیل با تجربه می تواند برای اثبات تخلف کارگر و جبران خسارت وارده به کارفرما بسیار موثر باشد. برای اثبات تخلف کارگران خود و جبران خسارت وارده با وکلای با تجربه ی یارا مشاور در ارتباط باشید.

وکیل کار و شکایت از کارفرما

همانطور که در مطالب قبل ذکر شد ‌در ابتدای همکاری بین کارگر و کارفرما معمولا قراردادی مبنی برنحوه ی همکاری منعقد شده و یا توافقی به صورت شفاهی صورت میگیرد. در این خصوص لازم به ذکر است که قانون کار، قانونی امری است یعنی اگر طرفین یا همان کارگر و کارفرما بین خود به صورتی شفاهی یا کتبی قراری بگذارند که بر خلاف قانون کار و حقوق کارگر باشد این توافق قابل اجرا نیست و قانون از کارگر حمایت میکند.

پس وجود یک وکیل کار که علاوه بر قابل اعتماد بودن، احاطه کامل بر قانون کار داشته باشد، در کنار کارگری که حقوقش به وسیله کارفرما نادیده گرفته شده است، میتواند در روند رسیدگی پرونده بسیار موثر باشد. برای آگاهی از قانون کار به عنوان یک کارگر با وکلای یارامشاور در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که یک وکیل خوب و قابل اعتماد قادر است در تمامی اموری که مورد اختلاف بین کارگر و کارفرما است ازجمله حق بیمه، حق سنوات، امور مربوط به قرارداد، بیمه بیکاری به موکل مشاوره دهد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هرگاه به عنوان کارگر یا کارفرما طرف مقابل شما مرتکب عملی خلاف توافق صورت گرفته یا حقوق شما شده باشد، در صورتی که شما از قوانین آگاهی ندارید و یا روند و مراحل دادرسی را به درستی طی نکرده باشید، به دلیل طولانی و پیچیده شدن پرونده، هزینه های دادرسی بیشتری برای شما به وجود خواهی آمد. پس از ابتدا، از مشاوره وکلای با تجربه وکیل یارامشاور در زمینه حقوق کار و آشنا با قوانین اداره کار در ارتباط باشید.

از زمان شکل گیری تمدن و زندگی اجتماعی، برای برطرف شدن مشکلات و اختلافات مختلف در روابط انسان ها نیاز به حضور اشخاصی برای رسیدگی و دفاع کردن در راستای حل مشکل و پیدا شدن مقصر احساس می شد. یکی از موضوعاتی که بیش از هر زمینه دیگری مشکل ساز است رابطه کارفرما و کارگر است که در همین جهت قوانین و وظایفی در این راستا برای هر دو طرف (کارگر و کارفرما) وضع شده است که باید به بهترین شکل توسط
کارگر و کارفرما رعایت شود.

با توجه به ماده ۳ قانون کار جمهوری اسلامی ایران، کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که با خواسته او، کارمند در مقابل کاری که انجام میدهد مزد دریافت میکند. کارگر شخصی است که در ازای مبلغ معین انجام کار مشخصی را به عهده میگیرد. همانطور که اشاره شد موضوعات نارضایتی فراوانی در خصوص روابط کارگر و کارفرما در چند دهه گذشته به وجود آمده که اغلب کارفرما با سوء استفاده از شرایط کارگر، مرتکب تخلف شده است. با این حال نمی توان سریعا و به طور قاطع کارفرما را مقصر دانست. در قانون کار تاکید زیادی بر حمایت از کارگر وجود دارد.

اگر شما جزء کارفرماهایی هستید که کارگر بدون دلیل و کوتاهی از طرف شما اقدام به شکایت کرده است، بهترین کار برای دفاع، مراجعه به یک وکیل مدافع کارفرما است. از جمله وظایف کارفرما مقابل کارگر، میتوان به رعایت مقررات مربوط به ایمنی و بهداشت، بیمه شدن کارگر، جلوگیری از بهره کشی از کارگر، نوع قرار داد کار با شرایط مربوط، انجام تعهدات قرار داد، رعایت مقررات مربوط به شرایط کار، ارائه خدمات رفاهی، رعایت آزادی شغل، پرداخت حق
سنوات، ممنوعیت به کار گیری افراد زیر ۱۵ سال اشاره کرد.
وکیل اداره کار

یکی از مهم ترین وظایف کارفرما، بیمه کردن کارگر است در مواجهه با شکایت کارگر در مرحله اول، باید اقدام به پیدا کردن وکیل دفاع از کارفرما ماهر برای مشاوره گرفتن و دفاع در برابر اتهام کارگر از خود کنید. لازم به ذکر است همانطور که کارگر قادر به شکایت از کارفرما است، کارفرما هم در صورت کوتاهی کارگر در انجام وظایف توانایی شکایت دارد. موسسه اداری یارامشاور جزء موسساتی است که امکان مشاوره اداری ،دفاع از کارفرما ،مراجعه و رسیدگی به اختلافات در محاکم قضایی را دارد.

اگر به دنبال یک وکیل دفاع از کارفرما مجرب و متخصص در تهران هستیدT موسسه وکلای یارامشاور ارائه دهنده بهترین و کامل ترین مشاوره از سوی وکلا در زمینه های مختلف است. معمولا دعاوی بین کارگر و کارفرما بدون داشتن وکیل برطرف نمی شود. برای رسیدگی به مشکل و در صورتی که کارگر بخواهد از کارفرما شکایت کند، باید به اداره کار مراجعه کند. همچنین حتما باید در اداره کار محلی که با کارفرما به مشکل برخورده مراجعه  کند.

وکیل کارفرما در صورتی قادر به دفاع از کارفرما است که مدارک اثبات کند که در انجام قوانین کوتاهی نکرده است. به طور کلی وکیل کارفرما، شما را در جهت حل مشکل، یاری می کند. به شرط میشود تا حد امکان مشکل به وجود آمده را به صورت مسالمت آمیز حل کنید. در صورتی که شهروندان محترم به دنبال پیدا کردن شماره تلفن بهترین وکیل متخصص اداره کار در تهران یا شهرستان ها هستند، این امکان برای آن ها وجود دارد تا از خدمات آنلاین موسسه اداری یارامشاور برای مشاوره با بهترین وکیل متخصص اداره کار در تهران و کرج استفاده کنند.

این خدمات علاوه بر شهروندان تهرانی و مردم کرج در اختیار سایر کارگران زحمتکش و کارفرمایان در هر نقطه ای از کشور قرار خواهد گرفت و شما می توانید هر زمان که نیاز داشته باشید، از این خدمات با استفاده از شماره تلفن های موسسه برخوردار شده و با قوانین اداره کار و یا شیوه پیگیری شکایات در این اداره آشنا شوید.

شماره تلفن بهترین وکیل متخصص اداره کار

لازم است بدانید که امروزه امکان پیگیری قانونی هر گونه مشکلی در هر جایی از کشور وجود دارد و دیگر مانند گذشته نیست که کارگران بدون هیچ ضابطه ای توسط کارفرما به کار گرفته شوند و هیچ نهادی بر فعالیت ها و یا روابط کارگران و کارفرمایان به خصوص در نقاط دور افتاده کشور نظارت نداشته باشد.

بلکه با توجه به قوانین مصوب در کشور فعالیت هر کارگر باید با توجه به ضوابط خاصی صورت پذیرد و در صورتی که کارفرما و یا کارگر به این ضوابط پایبند نباشند، ممکن است که برای هریک از این عدم پایبندی ها به قانون پیش بینی های خاصی صورت گرفته باشد و در صورت نیاز با تماس با شماره تلفن و مشاوره با یک وکیل اداره کار اطلاعات بیشتری در این مورد کسب خواهید نمود. به عنوان یک مثال ساده امروزه باید هر کارگری که اقدام به کار برای یک کارفرما می نماید، از حقوق و مزایای بیمه کار و تامین اجتماعی برخوردار باشد و در صورتی که هر یک از طرفین و به خصوص کارفرما در پرداخت حق
بیمه کارگران خود اهمال نماید، بنا به قانون مسئولیت های خاص خود را در جبران این اهمال کاری خود خواهد داشت و در صورت نیاز می توان با کمک یک وکیل متخصص اداره کار به پیگیری قانونی این مورد پرداخت.

وکیل متخصص اداره کار +بهترین+شماره تلفن

با توجه به مطالب گفته شده در صورتی که نیاز به آگاهی از ضوابط قانونی که کارفرما و یا کارگر باید بنا به قوانین وزارت کار و امور اجتماعی به آن پایبند باشند داشته باشید، و یا این که بخواهید در ارتباط با نحوه پیگیری قانونی هر یک از درخواست های خود اطلاعات بیشتری به دست آورید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه یارامشاور تماس حاصل نمایید تا امکان مشاوره تخصصی با بهترین وکیل اداره کار در تهران و کرج را برای تان فراهم نمایند.

شماره تلفن وکیل متخصص اداره کار

یکی از نکاتی که در بخش ابتدایی متن مورد اشاره قرار گرفت و بر اهمیت آن و امکان پیگیری این موضوع از طریق اداره کار تاکید شد، بیمه کارگران توسط کارفرما می باشد که در قوانین اداره کار به آن ها تصریح شده است (و در صورت تماس با شماره تلفن یک وکیل متخصص اداره کار می توانید اطلاعات جامع تری در ارتباط با نحوه پیگیری آن در این اداره به دست آورید).

اما موارد متعدد دیگری هم هستند که در قانون اداره کار به آن ها اشاره شده است و از جمله آن ها حقوق کارگر و یا مزایای کاری او می باشد که باید به طور مرتب در زمان های مشخص شده از سوی کارفرما پرداخت شود.

بهترین وکیل متخصص اداره کار  و شماره تلفن

شما می توانید در ارتباط با هر یک از این حقوق و مزایایی که در قانون برای کارگران و کارمندان پیش بینی شده است، پس از تماس با شماره تلفن یک وکیل متخصص اداره کار اطلاعات جامع تری کسب نمایید.

وکیل متخصص اداره کار

یکی دیگر از این حقوق، پایبندی هر دو طرف به قرارداد اداره کار می باشد. در این راستا کارگر باید سعی کند تا در چهارچوب قانون به وظایف خود در قبال کارفرما عمل کند. خدمات و تعهدات خود را به طور کامل به جا آورد تا بتواند در موعد مقرر حقوق و دستمزد خود را دریافت کند. در صورتی که هر گونه تخلف مالی (و یا تخلف دیگری) از سوی کارگر سر بزند، کارفرما می تواند پس از مشاوره با یک وکیل متخصص اداره کار نسبت به انجام اقدامات قانونی و حتی اخراج کارگر اقدام کند.

از سوی دیگر کارفرما نیز همان طور که چند بار اشاره نمودیم، باید تمام تلاش خود را برای پرداخت به موقع حقوق و مزایای کاری به تمام کارگران و هر یک از کارمندان خود به کار بندد و در صورتی که هرگونه اهمال از سوی او به وقوع بپیوندد، کارگر هم می تواند ضمن مشاوره با یک وکیل متخصص اداره کار پیگیر حقوق خود شود.

برای همین توجه داشته باشید که اگر چه قانون برای کارگران یک حقوق و دستمزد حداقلی را تعیین کرده است و انتقادات زیادی به این موضوع وارد شده است، اما در مواردی مانند پرداخت آن از طرف کارفرما و یا لزوم پرداخت حق بیمه کارگر اغماضی نداشته و در صورت بروز هر مشکل می توان با شکایت از کارفرما پیگیر این حقوق شد. برای همین در صورتی که شما به عنوان یک کارگر با نحوه پیگیری این حقوق آشنایی نداریدT تنها لازم است تا سعی
کنید شماره تلفن یک وکیل متخصص اداره کار را پیدا کنید تا در صورت امکان پس از شنیدن مشکلات شما امکان راهنمایی شما به منظور تنظیم درخواست و پیگیری قانونی شکایت از کارفرما را فراهم کند.

هزینه مشاوره با وکیل متخصص اداره کار

یکی از مباحثی که برای کارفرمایان و به خصوص برای کارگران زحمتکش بسیار مهم استT هزینه استفاده از خدمات مشاوره اداری با یک وکیل متخصص اداره کار می باشد (که با توجه به این که به خصوص قشر کارگر درآمد بالایی ندارند، برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود). در صورت نیاز به اطلاعات دقیق در ارتباط با هزینه مشاوره با وکیل متخصص اداره کار می توانید ضمن تماس با شماره تلفن او، اطلاعات جامع تری را در ارتباط با هزینه های ارائه خدمات به کارگران و یا حتی کارفرمایان در سرتاسر کشور کسب کنید.

رضای طرفین از اصول اولیۀ قرارداد کاری نحوه تنظیم قرارداد پرسنلی اصولی
رضای طرفین از اصول اولیۀ قرارداد کاری

با این وجود باید ذکر شود که هزینه خدمات اداری به طور معمول با توجه به نوع مشاوره و یا خدماتی که در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت تعیین خواهد شد و ممکن است که حتی برای مشاوره های حقوقی ساده با یک وکیل متخصص اداره کار نیاز به پرداخت هزینه وجود نداشته باشد. با توجه به این که موسسه یارا مشاور از ارائه دهندگان این خدمات در تهران بزرگ می باشد، می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه مشاوره با بهترین وکیل متخصص اداره کار در تهران با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا به طور دقیق اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهند.

همان طور که اشاره شد در مراحل اولیه ارائه خدمات مشاوره نیازی به پرداخت هزینه در موسسه وجود ندارد. اما ممکن است که در صورت نیاز به مشاوره تخصصی با بهترین وکیل متخصص اداره کار نیاز به پرداخت هزینه هایی از سوی کارفرما و یا کارگری که قصد برقراری تماس با وکیل را دارد داشته باشید.

مشاوره با وکیل اداره کار

در بالا گفته شد که این هزینه با توجه به نوع خدمت ارائه شده مشخص خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل این که کارگران از اقشار کم درآمد جامعه می باشند تلاش بر این بوده است که هزینه های لازم برای ارائه خدمات به این قشر زحمتکش در یک سطح حداقلی باشد.

اما نکته قابل توجه این است که در ابتدای امر بتوان رابطه کارگر، کارفرمایی را در محاکم اثبات کرد تا از گذر آن به حقوق  فوق الذکر دست یافت. لازم به ذکر است که تمام این مسائل چه از جانب کارگر چه از جانب کارفرما حائز اهمیت است و با توجه به شرایط قانونی که وجود دارد از جانب هر کدام قابل پیگیری است.

وکیل دعاوی اداره کار

بازبینی موارد مربوط به کار و کارگر و رابطه کارگر و صاحب کار، از جمله موارد مهمی هست که ضرورت آن اکنون بیشتر از هر وقت دیگری احساس می شود. این احساس نیاز با دقت به صنعتی شدن جوامع و دست یابی آنان به رشد های اقتصادی در سایه افزوده شدن حجم کارهای تولیدی و ضمناً ازدیاد جمعیت و قوت کار، در سال های اخیر اضافه پیدا کرده است.

بدیهی هست که با افزونی این تعاملات، برخوردها و اختلافات نیز در محیط های کاری به وجود خواهد آمد. کارگر از لحاظ قانون کار فردی هست که به هر عنوان در مقابل اخذ حقوق و سایر ویژگی ها به تقاضای صاحبکار کار می نماید. همه اشخاصی که مشمول این تعریف هستند، از نظر قانون، کارگر به حساب می آیند و تفاوتی میان نگهبان یک کارگاه با مدیر فنی آن نمی باشد (وکیل دعاوی اداره کار).

صاحبکار نیز فردی هست که کارگر به تقاضای و به اعتبار وی در مقابل اخذ حقوق و دیگر ویژگی ها کار می نماید. مدیران و مسئولان که عهده دار اداره کارگاه می باشند، نماینده صاحبکار حساب می شوند. کارگاه نیز مکانی می باشد که کارگر به تقاضای صاحبکار یا نماینده وی در آنجا کار می نماید. مؤسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی، خدماتی، مسافری، تجاری، اماکن عمومی و مثل آنها مشمول این عنوان می باشند.

برای آغاز رابطه کاری میان کارگر و صاحبکار، قراردادی کتبی یا شفاهی منعقد می گردد و به سبب آن کارگر در قبال اخذ مزد، کاری را برای مدتی مشخص (موقت یا غیر موقت) برای صاحبکار انجام می دهد. این قرارداد معین کننده و نمایانگر میزان دقیق ساعات کار، نحوه کار، اخذ حقوق و دیگر مسائل هست و موقعی ایجاد هر گونه اختلاف، اول به آن مراجعه می شود.

در قانون کار، مراجع حل اختلاف به دو گروه هیئت های تشخیص (به عنوان مرجع بدوی) و هیئت های حل اختلاف (به عنوان مرجع تجدید نظر ) تقسیم شده و در هر استان چندین هیئت تشخیص و حل اختلاف به تناسب وسعت آن استان پیش بینی گردیده است. موقعی ایجاد اختلاف در روابط کارگر و صاحبکار اعم از اخراج بدون دلیل موجه، نداشتن پرداخت حقوق و خصوصیت ها و نکاتی از این قبیل، کارگر خواهد توانست ضمنا اگر مقوله مورد اختلاف از طریق آشتی مستقیم بین وی و صاحبکار حل نشود، از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده قانونی کارگران و صاحبکار به اداره کار مرتبط برای طرح اختلاف رجوع نماید.

اداره کاری صلاحیت بازبینی به اختلاف میان کارگر و صاحبکار را دارد که کارگاه در حوزه آن اداره واقع شده باشد. کارگر پس از رجوع به آن اداره، تقاضای خود را حداکثر در دو صفحه نوشته، آن را ثبت می کند و تحویل مسئول دبیرخانه اداره کار خواهد داد. ضمنا اگـر کارگر شخصاً توانایی طرح اختلاف را نداشته باشد، خواهد توانست یک وکیل دعاوی اداره کار با تجربه را به عنوان نماینده خود معرفی نماید تا به جای وی اقدام به طرح اختلاف نماید.

به این منظور مدعی می بایست به دفاتر اسناد رسمی رجوع کرده و نسبت به دادن وکالت به شخص مورد نظر خود اقدام نماید . بدیهی هست که حضور نماینده کارگر در مراجع حل اختلاف می بایست با عرضه وکالت نامه با دقت به مناطق جغرافیایی، ادارات کار و مراجع حل اختلاف تشکیل شده قانونی مربوطه اعم از وکیل دادگستری یا وکیل کاری صورت پذیرد و مراجع حل اختلاف مکلف به پذیرفتن وکالت نامه دستی و خطی که اصالت آنان مشخص
نیست، نخواهند بود؛ مگر آن که اعطای نمایندگی و وکالت به طرق دیگر برای مراجع تشخیص و حل اختلاف محرز و مسلم گردد. از این رو گزینش و بهره گیری از یک وکیل دعاوی اداره کار با تجربه از ارزش به سزایی برخوردار می باشد.

بعد از تقدیم شکایت ، زمان بازبینی مشخص خواهد شد و به کارگر و صاحبکار ابلاغ می شود. دو طرف دعوا می بایست در تاریخ مقرر در محل حاضر شده و دفاعیات خود را به همراه اسناد معتبر عرضه نمایند. هر وقت نیاز به پژوهش زیادتری باشد، بازرسان اداره کار به شیوه محسوس و نا محسوس به ساخته گزارش از مقوله مورد اختلاف می پردازند و با رجوع به کارگاه، اظهارات مطلعان را دریافت می نمایند.

بعد از صدور رأی از طرف هیئت تشخیص، دو طرف ظرف مدت 15 روز می توانند اعتراض خود را به شیوه کتبی نوشته و تحویل دهند. هیئت حل اختلاف هم بعد از بازبینی موضوع، اقدام به صدور رأی خواهد کرد. این رأی قطعی بوده؛ ولی قابل اعتراض در دیوان عدالت اداری می باشد. اعتراض به رأی اجرا شده مانع از انجام آن نمی باشد؛ مگر اینکه مرجع قضایی دستوری دایر بر توقف عملیات اجرایی صادر و اعلام نماید.

در نکاتی مثل حوادث ناشی از تقصیر و کوتاهی صاحبکار که بحث دیه و خسارت مطرح خواهد شد، این مراجع و محاکم دادگستری می باشند که صلاحیت بازبینی به مقوله را دارند (وکیل دعاوی اداره کار).د ضمناً چنانچه اگـر توهین یا فحاشی میان کارگر و صاحبکار شکل گرفته باشد، دادسرا صالح به بازبینی خواهد بود و این مسائل در شمار قوانین عمومی می باشد.

دایره انجام احکام دادگستری جدای از این که آرای صادر شده از طرف محکمه های دادگستری را اجرا می کند، آن دسته از آرای مراجع حل اختلاف که قطعی شده اند را نیز اجرا می نماید. اجرائیه در اداره دادگستری صادر و به کارگر یا صاحبکار ابلاغ می شود. ضمنا اگـر در رأی رأی به بازگشت کارگر به کارگاه و از سرگیری کارهای وی داده شده باشد، یا ملزم به پرداخت حقوق کارگر شده باشد صاحبکار می بایست ظرف 10روز بعد از اخذ برگه اجراییه، مبادرت به انجام این رأی نماید.وکیل اداره کار

اختلافات معمول میان کارگر و صاحبکار شانس دارد در روابط و قراردادی که میان طرفین کارگر و صاحبکار وجود دارد در روشی انجام مفاد قرارداد اختلافی حاصل گردد که این اختلافات ناشی از نداشتن انجام تعهدات قرارداد از جانب دو طرف یا یکی از آنان باشد و به این خاطر این اختلافات می بایست اول به طریق آشتی و میانجیگری حل و فصل و بر طرف شود.

مرجع حل اختلاف کارگر و صاحب کار

بر حسب ماده ی 157 قانون کار بازبینی و تصمیم گیری درباره دعاوی و اختلافات ناشی از اختلاف شخصی میان صاحبکار و کارگر یا کارآموز از طریق هیات های تشخیص و هیئت حل اختلاف میسر می باشد. اختلافات بین کارگر و صاحبکار موقعی وجود شرایط پایین که در ماده ی 157 قانون کار مطرح گردیده است، در این مراجع میسر می باشد:

– ناشی از انجام قانون کار و دیگر مقررات کار، قرارداد کارآموزی، موافقت نامه های کارگاهی یا پیمان های دسته جمعی کار باشد.

– آشتی میان دو طرف حاصل نشود.

در قانون کار، مراجع حل اختلاف به دو دسته هیئت های تشخیص (به عنوان مرجع بدوی) و (هیئت های حل اختلاف)به عنوان مرجع تجدید نظر تقسیم شده و در هر استان چندین هیئت تشخیص و حل اختلاف به تناسب وسعت آن استان پیش بینی گردیده است. موقعی ایجاد اختلاف در روابط کارگر و کارفرما ، کارگر می تواند ضمنا اگـر مقوله مورد اختلاف از طریق آشتی مستقیم بین او و کارفرما حل نشود، از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده قانونی کارگران و کارفرما به اداره کار مربوطه برای طرح اختلاف رجوع نماید.

وظیفه وکیل اداره کار

این موارد را وکیل اداره کار به خوبی می داند. در واقع این وظیفه وکیل اداره کار است که موکل خود را آگاه نماید. حدود وظیفه ها و اختیارات هیأت تشخیص چیست:

۱ – بازبینی و دریافت تصمیم درباره هر گونه اختلاف شخصی میان صاحبکار و کارگر یا کارآموز که ناشی از انجام مقررات قانون کار، قرارداد یا کارآموزی و موافقت نامه های کارگاهی می باشد.

۲ – بازبینی به اختلافات ناشی از قراردادهای کار که برای زمان موقت و یا برای انجام کار مشخص منعقد شده باشد.

۳ – هر موقع کارگر در انجام وظیفه های محوله قصور ورزید و یا آیین نامه های انضباطی کارگاه را پس از تذکرات کتبی نقض نماید، صاحبکار حق دارد موقعی اعلام نظر مثبت شورای اسلامی کار علاوه بر بدهی ها و حقوق معوقه به نسبت هر سال سابقه کار معادل یک ماه آخرین حقوق کارگر به عنوان حق سنوات به او پرداخته و قرارداد کار را فسخ نماید.

ضمنا اگـر کارگاه مشمول شورای اسلامی کار نبوده و یا شورای اسلامی کار یا انجمن صنفی در آن تشکیل نشده باشد، اعلام نظر مثبت هیأت تشخیص در فسخ قرارداد کار الزامی می باشد.

حدود وظیفه های و اختیارات هیأت حل اختلاف:

۱ – بازبینی به اعتراضاتی که در فرجه مقرر نسبت به آرای هیأت های تشخیص به عمل آمده است.

۲ – بازبینی به تقاضای کتبی بیمه شده بیکار مبنی بر دارا بودن عذر موجه در زمینه نداشتن اعلام بیکاری به اداره کار و کارها اجتماعی ظرف مدت مقرر.
۳ – بازبینی به اختلافات ناشی از انجام طرح طبقه بندی شغل ها.

ترکیب هیأت تشخیص

هیأت تشخیص از اشخاص زیر تشکیل می گردد:

۱ – یک شخص نماینده وزارت کار و کارها اجتماعی (به پیشنهاد مدیر کل کار و کارها اجتماعی و تأیید وزارت کار).

۲ – یک شخص نماینده کارگران به گزینش کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان (درصورت نداشتن تشکیل کانون مذکور گزینش نماینده به عهده کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار می باشد)

۳ – یک شخص نماینده رئیسان صنایع به گزینش کانون انجمن های صنفی صاحبکاران استان.

شرایط عضویت نمایندگان کارگران و مدیران در هیأت عبارت هست از:

۱ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲ – دارا بودن حداقل ۲۵ سال تمام.

۳ – دارا بودن حداقل گواهینامه انتها دوره ابتدایی.

۴ – دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه کار یا آشنایی با مقررات کار و تأمین اجتماعی.

مدت اعتبار نمایندگان (مدیران) ۲ سال از تاریخ صدور اعتبار می باشد.

نمایندگان کارگران و رئیسان در مسائل زیر شرایط عضویت را از دست خواهند داد:

۱ – استعفا ۲ – فوت ۳ – رأی محکمه مبنی بر محرومیت از حقوق اجتماعی ۴ – انتهای دوره نمایندگی 5- اعلام مراجع گزینش کننده و تأیید وزارت کار و کارها اجتماعی ۶ – نداشتن رعایت آیین نامه مرتبط به مقررات چگونگی تشکیل جلسات و روش بازبینی هیأت تشخیص.

روش بازبینی و تشکیل جلسات

هیئت ها بعد از وصول شکایت با رعایت نوبت زمان بازبینی را مشخص و دو طرف را برای ادای توضیحات دعوت می نماید. نداشتن حضور صاحبکار یا نماینده وی مانع بازبینی نخواهد بود. جلسات هیأت تشخیص در محل وزارت کار و کارها اجتماعی و به ریاست نماینده وزارت کار و کارها اجتماعی و حتی از توانایی در ساعات اداری تشکیل می شود. تصمیمات با اکثریت آرا اتخاذ خواهد شد. هیأت تشخیص موقعی لزوم میتواند مقوله را به پژوهش ارجاع نماید.

وکیل اداره کار حرفه ای

اگر کارگر هستید و به دنبال شکایت از کارفرما می باشید و به دنبال وکیل متخصص در زمینه اداره کار و موضوعات مربوط به قانون کار هستید، حتماً می توانید از مشاوره مساعدت و کمک گروه یارامشاور و مشاوران و وکلای متخصص اداره کار این مجموعه استفاده کنید.

گروه یارامشاور با داشتن وکیل متخصص در امر اداره کار شما را نسبت به موضوعات مربوطه راهنمایی کرده و در صورت لزوم وکالت شما را نسبت به پرونده های مربوط به اداره کار پذیرفته و کار را برای شما انجام میدهد.

هر شخصی به عنوان کارگر دارای حقوق می باشد، که این حقوق عبارتند از: عیدی، پاداش، سنوات، بن کارگری، حق اولاد، حق مسکن و حق بیمه. اگر کارگر این حقوق را دریافت نکند، میتواند از کارفرما شکایت کند. شکایت کارگر از کارفرما در مراجع صالح اداره کار عبارتند از هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف بررسی می گردد. آراء صادره توسط این دو هیئت قابلیت شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند.

وکیل اداره کار مجموعه یارامشاور با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه مشاوره و وکالت به تمامی سوالات حقوقی شما در این زمینه پاسخ داده و شما را راهنمایی می نمایند. همچنین در صورتی که می خواهید محاسبه کنید که میزان حقوق به شما تعلق می گیرد می توانید با وکیل اداره کار تماس گرفته و سوالات خود را از ایشان بپرسید.

اگر شما کارفرما هستید و شخصی به عنوان کارگر از شما شکایت کرده باشد باید در مقابل شکایت مطروحه از خود دفاع نمایید، این دفعه شامل این میشود که شخص کارفرما بتواند اولاً در مورد نوع دائمی بودن یا پاره وقت بودن شخص کارگر دفاع را انجام دهد؛ دوم نسبت به مدت زمان حضور و سوم نسبت به حداقل حقوق دفاعیات خود را مطرح نماید موارد بسیار تاثیر گذار خواهند بود در رویه کار. بنابراین اگر شخص کارفرما نسبت به این موارد دفاع نماید با محکومیت طولانی و بسیار زیادی مواجه خواهد شد.

بنابراین مدت زمان کار شخص کارگر مهم مناسب می باشد در مدت زمان بیمه و هم موثر میباشد در حداقل حقوق و مزایا به عنوان مثال اگر شخصی به عنوان کارگر از کارفرما شکایت کند مدت زمان کاری که احراز میکند هیئت تشخیص برابر با همان کارفرما موظف می باشد کارگر را بیمه نماید. در غیر این صورت علاوه بر پرداخت حق بیمه باید جریمه بیمه را نیز مطرح نماید بنابراین داشتن وکیل در اداره کار برای شخص کارفرما بسیار لازم و ضروری است جهت جلوگیری از هر گونه زیان غیرقابل جبران حتماً باید با وکلای متخصص دفتر در زمینه اداره کار مشورت نماید.

گروه یارا مشاور با داشتن وکلای مجرب و متبحر می تواند شما را در این زمینه یاری نمایند شما می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه تماس گرفته و از مشاوره وکلای متخصص این مجموعه استفاده نمایید.