مشاوره حقوقی اداره کار به کارفرمایان و کارگران این امکان را می‌دهد از حقوق خود در مراجع قانونی به طور کامل دفاع کنند. عدم بهره‌گیری از این نوع مشاوره منجر بدان می‌شود که در همان مراحل اولیه، پیگیری پرونده شما به سرانجام نرسد و در نهایت نیز به هدف نهایی خود دست پیدا نکنید. احتمالاً با این امر آشنا هستید که موارد حقوقی مربوط به ارتباط بین کارگر و کارفرما پیچیدگی زیادی دارند.

همین پیچیدگی موجب شده است تا اکثر کارفرمایان و کارگران از حقوق قانونی خود به طور کامل مطلع نباشند و نتوانند اعتراضات خود را بیان کنند. حتی اگر روند اعتراضی خود را پیگیری کنید، بدون داشتن دانش حقوقی لازم نمی‌توانید پرونده‌تان را به سرانجام برسانید. در ادامه متن با ما همراه شوید تا شما عزیزان را با موارد مهمی همچون مزیت‌های استفاده از مشاوران حقوقی در رابطه با اداره کار و همچنین هزینه مربوط به این امر آشنا کنیم.

شماره تلفن وکیل اداره کار:  خانم شاکردوست  09129267044

مشاوره حقوقی اداره کار با کمترین هزینه ممکن

دفاع از کارفرما

دفاع از کارفرما دفاع از کارفرما دفاع از کارفرما

تنظیم قرارداد استخدام

تنظیم قرارداد استخدام تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد کاری

تنظیم قرارداد کاری تنظیم قرارداد کاری

شکایت از کارمند

شکایت از کارمند شکایت از کارگر

قبول دفاعیات کارفرما

انجام و قبول دفاعیات کارفرما

محاسبه عیدی و پاداش

محاسبه عیدی و پاداش و سنوات

تنظیم دادخواست کارفرما

تنظیم دادخواست کارفرما و کارگر

تنظیم قرارداد پرسنلی

تنظیم قرارداد پرسنلی تنظیم قرارداد

محاسبه عیدی و پاداش

محاسبه عیدی و پاداش و سنوات

منظور از مشاوره حقوقی چه چیزی است؟

مشاوره حقوقی اداره کار به خدماتی اشاره دارد که در طی آن یک کارشناس مجرب و ماهر به کلیه پرسش‌های شما در رابطه با پرونده‌‌های مربوط به اختلافات بین کارگر و کارفرما پاسخ می‌دهد. وجود یک رابطه مناسب بین کارگر و کارفرما از مهم‌ترین مواردی به شمار می‌رود که برای پیشبرد مقاصد مختلف کاری به آن نیاز داریم؛ اما در برخی از شرایط این رابطه دچار مشکلات مختلفی می‌شود؛ به همین دلیل است که اکثر افراد به دنبال تلفن مشاوره اداره کار هستند.

این مشکلات ممکن است هم از سمت کارگر و هم از سمت کارفرما باشند. به عنوان نمونه امکان دارد که کارفرما از کارگر خود به دلیل آسیب رساندن به دستگاه‌های مختلف طرح دعوی کند. از سوی دیگر، کارگران نیز این اجازه را دارند که به علت عدم پرداخت دستمزد خود از کارفرمای مدنظر شکایت کنند.

این پرونده‌ها پیچیدگی بسیاری دارند
این پرونده‌ها پیچیدگی بسیاری دارند

به طور کلی باید بیان کرد که گستره و تنوع پرونده‌های حقوقی مرتبط با مشاوره وزارت کار و تامین اجتماعی بسیار زیاد است؛ به همین دلیل قانون‌گذار مفاد و ماده‌های حقوقی بسیار زیادی را تصویب کرده است که هر یک از آن‌ها شامل زیرشاخه‌های مختص به خود هستند. قاعدتاً طیف عظیمی از کارگران و کارفرمایان با چنین موارد حقوقی در ارتباط نیستند و آشنایی خاصی با آن‌ها ندارند. مشاوره حقوقی اداره کار این امکان را به چنین افرادی می‌دهد که از دانش کارشناسان مجرب بهره ببرند و در برابر مراجع ذی‌ربط طرح دعوی کنند.

این مشاوره در مورد چه حوزه‌هایی انجام می‌گیرد؟

همان‌طور که بیان شد گسترده مشاوره حقوقی اداره کار واقعاً چشمگیر است. به طور کلی خدمات مربوط به این حوزه را می‌توان به دو بخش مهم دسته‌بندی کرد. بخش اول مربوط به خدماتی است که رابطه مستقیمی با کارفرمایان دارد. از جمله این موارد باید به گزینه‌های خاصی همچون دعاوی مربوط به قرارداد استخدام و بحث تسویه حساب اشاره کرد.

بخش دوم نیز طبیعتاً به کارگران اختصاص دارد که خود شامل مشاوره در رابطه با گزینه‌هایی مانند عدم پرداخت حقوق، عدم پرداخت پاداش، بیمه بیکاری و موارد مشابه است. در هر یک از موارد مذکور، مناسب‌ترین راه جهت پیشبرد پرونده، استفاده از خدمات مشاوره حقوقی اداره کار در مؤسسات معتبری همچون مؤسسه اداری و حقوقی یارا مشاور است. یارا مشاور در کلیه مواردی که بیان شد به شما عزیزان کمک می‌‌کند تا بتوانید حتی در پیچیده‌ترین پرونده‌های حقوقی نیز پیروز شوید.  

مهم‌ترین مزیت‌های مربوط به مشاوره حقوقی

همه ما می‌دانیم که برای تکمیل هر فرایند تخصصی، نیاز به بهره‌گیری از کارشناسان ماهر در همان فرایند وجود دارد. این امر به طور کامل در رابطه با موضوعات حقوقی نیز صدق می‌کند. تفاوتی ندارد که دعوی مربوطه به چه حوزه‌ای ارتباط دارد؛ زیرا همواره بهره‌گیری از خدمات مشاوران حقوقی برگ برنده اصلی خواهد بود.

از جمله مزیت‌های این امر می‌توان به تسریع روند پیگیری پرونده اشاره کرد. افرادی که آشنایی کاملی به مباحث حقوقی ندارند معمولاً در پیچ‌وخم پرونده گیر می‌افتند و حتی نمی‌توانند دادخواست مناسبی برای حقوق خود تقدیم مراجع قانونی کنند. تجمیع چنین مواردی در کنار هم ممکن است رسیدگی به پرونده را به امری طولانی و طاقت‌فرسا تبدیل کند. این در حالی است که مشاوره حقوقی اداره کار به شما اجازه می‌دهد با سرعت مناسبی پرونده مدنظر خود را تکمیل کرده و فرایند رسیدگی به‌ آن را آغاز کنید.

رسیدگی به این پرونده‌ها نیازمند تجربه فراوان است.
رسیدگی به این پرونده‌ها نیازمند تجربه فراوان است.

مزیت بعدی را می‌توان امکان طرح پرسش از مشاوران دانست. چنانچه در هر یک از بخش‌های رسیدگی به پرونده با پرسش خاصی مواجه شدید، تنها کافی است با مشاوران انتخابی خود ارتباط بگیرید و بهترین راه‌حل ممکن را جویا شوید. تجربه نشان داده است که حتی پرونده‌های بسیار ساده نیز تنها در صورت وجود مشاوران حرفه‌ای به هدف پایانی دست پیدا می‌کنند. با انتخاب یک مؤسسه مناسب در این زمینه خیال خود را از این بابت راحت کرده و در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.

هزینه استفاده از این خدمات چقدر است؟

هزینه مشاوره حقوقی اداره کار هم برای کارفرمایان و هم برای کارگران از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی باید بیان کرد هزینه استفاده از چنین خدمت خاصی به موارد گوناگونی وابسته خواهد بود. در واقع نمی‌توان مقدار معینی را به عنوان یک هزینه ثابت در این زمینه بیان کرد.

از جمله عواملی که روی هزینه وکیل اداره کار اثر می‌گذارند می‌توان به پیچیدگی کلی پرونده اشاره کرد. نباید فراموش کنید پرونده حقوقی شما با پرونده حقوقی فردی دیگر کاملاً متفاوت است. حتی جزئی‌ترین موارد نیز در رسیدگی به چنین‌ پرونده‌هایی اهمیت دارند. پیگیری و به سرانجام رساندن پرونده‌های پیچیده‌تر نیازمند تلاش بیشتر مشاوره مربوطه است و این امر بر هزینه کلی اثر می‌گذارد.

تنها مشاوران حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند
تنها مشاوران حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند

مورد بعدی در رابطه با عوامل تأثیرگذار روی هزینه مشاوره حقوقی اداره کار، مدت زمان رسیدگی به پرونده است. یک پرونده ساده شاید تنها در طول یک هفته به طول کامل به نتیجه برسد؛ اما پیگیری پرونده‌های پیچیده حقوقی ماه‌ها زمان می‌برد. در هر صورت لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی خاصی نسبت به هزینه مربوط به این امور داشته باشید. ما در یارا مشاور موقعیتی را فراهم آورده‌‌ایم که کاربران گرامی با هر میزان بودجه‌ای بتوانند از خدمات ما بهره‌مند شوند. هدف ما کسب رضایت خاطر شما است و این موضوع را به عنوان اولویت خود در نظر گرفته‌ایم.  

برای انتخاب یک مؤسسه مناسب باید به چه مواردی دقت کرد؟

به منظور دریافت بهترین نتیجه از خدمات مشاوره حقوقی اداره کار باید تمام دقت خود را به کار ببرید و موسسه‌ای را انتخاب کنید که چند ویژگی مشخص داشته باشد. اولین ویژگی مهمی که باید در مورد آن صحبت کنیم، سابقه مؤسسه مربوطه است. مؤسساتی که دارای سابقه بالاتری هستند، عموماً باید به عنوان انتخاب نخست شما قرار بگیرند.

مورد بعدی تعداد پرونده‌های رسیدگی شده توسط کارشناسان آن مؤسسه است. به طبع هرچه تعداد پیروزی‌ در پرونده‌های تحت نظر آن مؤسسه بیشتر باشد، می‌توانید خیال راحتی از بابت پیگیری صحیح مورد حقوقی خود داشته باشید؛ زیرا اموری مانند سوال از کارشناس اداره کار توسط این مشاوران انجام می‌گیرد.

رسیدن به نتیجه مناسب مستلزم استفاده از مشاوران است
رسیدن به نتیجه مناسب مستلزم استفاده از مشاوران است

علاوه بر گزینه‌های فوق لازم است به نحوه برخورد مشاوران مؤسسه مذکور دقت کنید. کارشناسان حرفه‌ای حوزه مشاوره حقوقی اداره کار با درک کلیه نیازها و نگرانی‌های شما، سعی می‌کنند از همان ابتدای امر آرامش خاطر مناسبی را در زمان پاسخ‌گویی به پرسش‌هایتان فراهم کنند. مؤسسات زیادی در زمینه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی فعالیت دارند، اما باید گزینه‌های مناسب‌تری را در نظر داشته باشید.

چرا باید یارا مشاور را انتخاب کنید؟

مشاوره حقوقی اداره کار امر ساده‌ای نیست که هر موسسه‌ای قادر به انجام آن باشد. یارا مشاور به عنوان برترین مؤسسه فعال در این زمینه توسط مراجعه‌کنندگان عزیز شناخته شده است. ما این شهرت را مدیون شما هستیم و به آن می‌بالیم. با انتخاب یارا مشاور می‌توانید انتظار دریافت بهترین خدمات ممکن را داشته باشید. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با ارائه برترین سرویس‌های موجود در این زمینه، حتی پیچیده‌ترین مسائل حقوقی را نیز حل کنیم.

هم کارفرمایان و هم کارگران گرامی می‌توانند از خدمات یارا مشاوره بهره‌مند شوند. ما چه از لحاظ هزینه دریافتی و چه از نظر مدت زمان رسیدگی به پرونده حقوقی شما بهترین گزینه ممکن هستیم. تنها یک بار بهره‌گیری از یارا مشاور به شما ثابت می‌‌کند که چرا برای سال‌های متمادی رتبه نخست را در حوزه مشاوره اداری و حقوقی به دست آورده‌‌ایم. تجربه، پشتکار و دقت مهم‌ترین رمز‌های موفقیت یارا مشاور محسوب می‌شوند.

پرونده‌های حقوقی در این زمینه از تنوع بالایی برخوردارند
پرونده‌های حقوقی در این زمینه از تنوع بالایی برخوردارند

سخن پایانی

پرونده‌های حقوقی بین کارگر و کارفرما از جمله پیچیده‌ترین و چالش‌برانگیز‌ترین پرونده‌ها به شمار می‌آیند که رسیدگی و دنبال کردن آن‌ها بدون داشتن دانش حقوقی سطح بالا عملاً امکان‌پذیر نیست. در این حالت، تنها چاره برای شما استفاده از مشاوران حقوقی مجرب است.

با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی اداره کار در یارا مشاور می‌توانید از کلیه حقوق خود در دادگاه‌ دفاع کنید. کارشناسان ما با سال‌ها تجربه در این حوزه بهترین گزینه ممکن برای شما عزیزان به شمار می‌آيند. تنها کافی است با ما همراه شوید تا با بررسی شرایط کلی، بهترین راهنمایی‌های قانونی و مناسب را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

ما بهترین خدمات ممکن را به شما کاربران گرامی عرضه می‌کنیم.
ما بهترین خدمات ممکن را به شما کاربران گرامی عرضه می‌کنیم.